Cene in načini plačila
Cene
Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost razen tistih, kjer je izrecno navedeno, da so cene brez vključenega davka na dodano vrednost. Vsi predračuni, računi in ostali dokumenti so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo na ozemlju Republike Slovenije.
Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.
V ceno izdelka niso vključeni stroški dostave. Dostava je brezplačna za naročila v vrednosti nad 80 € z DDV, v nasprotnem primeru se dodatno zaračuna fiksna cena dostave 7,50 € / dostavo.
Čas veljavnosti ponudbe
Ponudba velja do prodaje zalog.
Cene v spletni trgovini veljajo samo ob naročilu in se lahko spreminjajo brez predhodne najave. Navedene cene v trgovini veljajo samo ob naročilu preko interneta. Pri nekaterih izdelkih lahko pride do odstopanja cen v spletni in fizični trgovini.
Plačilni pogoji
Plačilo v spletni trgovini je mogoče le v enkratnem znesku.
Plačati je mogoče:
• Po povzetju ob dostavi paketa.
• Z gotovino ali kartico ob prevzemu v našem skladišču na naslovu Barjans d.o.o., Pod Hruševco 20, 1360 Vrhnika.
• Z bančnim nakazilom na TRR račun podjetja Barjans d.o.o. Ob naročilu kupec po elektronski pošti prejme predračun, blago se kupcu odpremi ob prejemu sredstev na račun prodajalca.
• S kartičnim plačilom s kreditnimi in debetnimi karticami (Mastercard, Visa, American Express ...). Ko končate naročilo, vas bo stran avtomatsko preusmerila na ustrezno platformo.
Podjetje Barjans d.o.o. si pridržuje pravico, da za določene ali vse izdelke ne ponudi vseh možnih načinov plačila. Prav tako si podjetje Barjans d.o.o. pridržuje vse pravice do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli načina plačila ali plačilnih pogojev brez posebne najave, vsekakor pa je kupec še pred opravljenim nakupom seznanjen tako z načini plačila kot tudi s plačilnimi pogoji in ob opravljenem nakupu v naši spletni trgovini v njih izrecno privoli.
Zakaj se mi je izpisalo opozorilo "Plačilo zavrnjeno"?
Več razlogov je, zakaj se vam je izpisalo opozorilo "Plačilo zavrnjeno". Glavni med njimi so:
• Naslov plačnika, ki ste ga vpisali v naročilnico, ni enak naslovu na kartici, ki ste jo uporabili kot plačilno sredstvo. Preverite, ali se naslova ujemata. Izplačilo bo v nasprotnem primeru pri preverjanju z ukrepi proti zlorabam zavrnjeno. Taka zaščita varuje lastnika kartice proti zlorabam v primerih, ko je kartica ukradena ali če jo izgubite.
• Številka kartice je napačna. Preverite številko in pri morebitnem ponovnem vpisu številke ne uporabljajte vezajev, pomišljajev ali presledkov med številkami. Na primer: 1234987650 je pravilno zapisana številka kartice, 1234 - 9876 - 50 pa je napačna.
• Datum veljavnosti kartice je napačen. Ujemati se mora z datumom na kartici. Preverite, če se datum veljavnosti iz naročilnice ujema z datumom na kartici.
• Plačilni kartici je potekla veljavnost. Preverite datum na kartici, če morda ni potekla veljavnost vaše kartice.
• Plačilna kartica je preklicana ali prijavljena kot ukradena. Pri banki, ki vam je kartico izdala, preverite, če je vaš račun še veljaven.
• Kontrolna številka, ki so jo vpiše pri plačilu z kreditno kartico je trimestna in predstavlja zadnje tri številke, napisane na hrbtni strani kartice.
• Presegli ste limit, ali pa bi s tem plačilom presegli limit na svojem računu. Pri banki, ki vam je kartico izdala, preverite, kakšno je stanje na vašem računu. Če ste na primer v zadnjem času veliko priključno kupovali ali pa ste načrtovali potovanje in pri tem opravili tudi rezervacije, vam je banka verjetno omejila izplačila zaradi drugih izplačil, ki so v teku.
• Če ste vpisali pravilne podatke in je stanje na računu plačilne kartice v okviru dovoljenega, vam pa se še vedno izpisujejo opozorila o zavrnjenem plačilu, so se morda pojavile motnje na zvezi z bančnim sistemom potrjevanja izplačil, ki začasno ovirajo poslovanje. Poskusite še enkrat pozneje ali pa se obrnite za pomoč na izdajatelja kreditne kartice.
Zakaj naročilnica ne sprejme moje plačilne kartice?
Najprej preverite, da je bil zapis številke kreditne kartice pravilen: da niste morda uporabili presledkov, pik, pomišljajev ali drugih znakov pri vnosu številk. Čeprav so na veliki večini kartic številke odtisnjene v skupinah po štiri in je med njimi presledek, jih v vpisno polje spletne naročilnice ne smete vpisati na enak način. Primer pravilnega in napačnega vnosa številk:
• 1234432156788765 pravilno
• 1234 4321 5678 8765 napačno
• 1234-4321-5678-8765 napačno
• 1234.4321.5678.8765 napačno
Potem preverite, če ste izbrali pravilno ime kartice (Visa, MasterCard). Če niste izbrali pravilnega imena, je trgovina ne bo sprejela in uporabila z drugo številko. Vsaka plačilna kartica ima namreč določeno zaporedje številk in sistem takoj odkrije napako.
Nazadnje preverite še, če se datum veljavnosti plačilne kartice ujema z vnesenim datumom na spletni naročilnici.
Kontrolna številka, ki so jo vpiše pri plačilu z kreditno kartico je trimestna in predstavlja zadnje tri številke, napisane na hrbtni strani kartice.
Če ste vpisali pravilne podatke in je stanje na računu plačilne kartice v okviru dovoljenega, vam pa se še vedno izpisujejo opozorila o zavrnjenem plačilu, so se morda pojavile motnje na zvezi z bančnim sistemom potrjevanja izplačil, ki začasno ovirajo poslovanje.