Hamburger Logo barjans tradicija png Telefonski kontakt Ikona nakupovalni vozicek
Logo barjans tradicija png
Telefonski kontakt
Ikona seznam zeleja Ikona noj racun
Ikona nakupovalni vozicek Nakupovalni voziček
Št. izdelkov v vozičku: 0
Domov » Točke zvestobe

Točke zvestobe

Točke zvestobe so del našega programa zvestobe za naše spletne uporabnike. Z nakupovanjem preko naše spletne trgovine zbirate točke, ki jih lahko unovčite v obliki brezplačnih izdelkov ali darila iz programa zvestobe.

 

Kratek povzetek pravil za zbiranje točk:

Za vsak poln 1,00 € vaše vrednosti naročila prejmete eno točko. 1,99 € vam tako prinese 1 točko, med tem ko vam 2,00 € že prineseta 2 točki.

Točke bodo naložene na vaš račun takrat, ko bo vaše naročilo v celoti plačano in bo plačilo pri nas poknjiženo. Zaradi tehničnih razlogov so točke vidne na vašem računu 8 dni po naročilu.

Če se vrednost naročila in plačilo razlikujeta (npr. zaradi vračila ali napake pri dostavi), boste prejeli število točk glede na znesek, ki ste ga plačali.

Za posebne ponudbe lahko podelimo dodatne točke. Akcije so prikazane na naši spletni strani in vas pripeljejo še hitreje do želenega darila!

Darilo za zvestobo ali brezplačni izdelek, ki ga prejmete za unovčenje točk zvestobe, mora biti vezan na novo naročilo (nikoli ne dostavljamo samo darila za zvestobo). Nakup mora vedno biti večji od 80 € z ddv, da ste deležni brezplačne dostave, sicer se dostava zaračuna po uradnem ceniku.

Točke zvestobe – splošni pogoji

Barjansov program zvestobe "Točke zvestobe" je ustanovljen z namenom spodbujanja spletnega načina naročanja in e-poslovanja.

Sodelujejo lahko vsi kupci B2B spletne trgovine www.barjans.si

Osnovno

Barjansov program zvestobe je osnovan na Točkah zvestobe, ki se nalagajo na strankin račun v spletni trgovini www.barjans.si. Točke zvestobe se lahko uporabijo samo za namene, ki so opisani v teh splošnih pogojih. Bonus točke iz ostalih nagradnih programov (npr.: od drugih podjetij) se ne morejo pretvoriti v točke zvestobe na tej spletni strani. Točke zvestobe niso prenosljive in nimajo denarne vrednosti. Aktualno število zbranih točk je možno preveriti v rubriki Moj račun.

Prislužene Točke zvestobe

Pridobitev Točk zvestobe je avtomatična z vsakim naročilom, ko je plačilo za naročilo zabeleženo v našem sistemu. Za vsako v celoti plačano naročilo na www.barjans.si, bo stranka prejela na uporabniški račun Točke zvestobe. Za vsak poln evro od naročene vrednosti, bo stranka prejela 1 Točko zvestobe. Za nekatere posebne ponudbe lahko stranka prejme dodatne Točke zvestobe, v vrednosti, ki je opisana na spletni strani.

Izključitev Točk zvestobe

Točk zvestobe ne morete prejeti za izdelke, ki imajo prodajno ceno 0 EUR (npr. poskusno pakiranje, brezplačna darila), izključeni so tudi unovčeni kuponi in ostali popusti, povračila, ali ponovna dobava. V ostalih posebnih primerih Točke zvestobe tudi niso možne.

Točke zvestobe - potek

Točke zvestobe se samodejno dodajo na uporabniški račun, ko je naročilo v celoti plačano in je plačilo zabeleženo v našem sistemu. Točke ni možno prenesti z enega računa na drugega in so vezane na naročila posameznega uporabnika in ne podjetja. V primeru, da 2 osebi oddajata naročila za isto podjetje, vsaka oseba zbira svoje Točke zvestobe.

Prenehanje veljavnosti Točk zvestobe -   NOVOST 

Z novim letom 2025 bodo veljala nova pravila: Točke zvestobe lahko zbirate od 1. 1. do 31. 12. tekočega leta. Če Točk zvestobe ne porabite v roku teh 12 mesecev (in ne od datum pridobitve, kot je to veljalo do konca leta 2024), bodo prenehale veljati na dan 31.12.

Točke prenehajo veljati tudi v primeru, če se račun stranke iz upravičenih razlogov zapre.

Če tekom leta podjetje Barjans d.o.o. ugotovi bistvene razlike med oddanih spletnim naročilom, prištetimi točkami in dejansko dobavo iz oddanega spletnega naročila, si pridružuje pravico naknadno odšteti (ali prišteti) točke zvestobe iz uporabniškega računa, kjer se odstop ugotovi. 

Unovčenje Točk zvestobe za darila

Vsak sodelujoči lahko unovči svoje Točke zvestobe za brezplačne izdelke in darila za zvestobo takoj, ko jih je prejel na svoj uporabniški račun. Izdelki, za katere Točke zvestobe lahko unovčite, bodo vidni ob zaključku naročila. 

Pogoji za unovčenje Točk zvestobe

Brezplačne izdelke in darila za zvestobo se lahko izbere samo preko Točk zvestobe na www.barjans.si na način, da jih uporabnik vrže v nakupovalni voziček k ostalim izdelkom. Unovčenje Točk po telefonu ali emailu ni možno. Razpoložljivost nagrad je odvisna od datuma in sezone in nekatere nagrade morda ne bodo na voljo v določenem trenutku. Za posebne nagrade, lahko veljajo posebni pogoji; vsekakor bodo ti pogoji zapisani.

Pošiljanje daril za zvestobo

Darilo za zvestobo ali brezplačni izdelek, ki ga prejmete za unovčenje Točk zvestobe, mora biti vezan na novo naročilo (nikoli ne dostavljamo samo darila za zvestobo). Nakup mora vedno biti večji od 80 € z ddv, da ste deležni brezplačne dostave, sicer se dostava zaračuna po uradnem ceniku.

Ukinitev programa

Barjans d.o.o. si pridržuje pravico, da kadarkoli ukine program točke zvestobe ali ga zamenja z drugim programom zvestobe.

Spremembe

Barjans d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev, nagradnih izdelkov ali ostalih zapisanih pogojev sodelovanja. Spremembe bodo zapisane na tej spletni strani.

Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovost vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.
Več o piškotkih...